Цільова аудиторія

Дослідження показують, що терміналами переважно користуються люди у віці від 18 до 45 років, які мають досвід роботи з ІТ пристроями. Це в основному студенти, молоді спеціалісти, менеджери та інтелігенція.

Представники цієї соціальної групи являються найбільш активними споживачами та мають найбільшу купівельну спроможність. Дана аудиторія слабо охоплена рекламою на ТБ і газетах. Найбільш ефективним джерелом рекламної інформації тут є ІТ сфера, в т.ч. інтернет, розсилки та реклама безпосередньо в місцях продажів, яку і забезпечують наші термінали.

За короткий час система платіжних терміналів зайняла місце в п`ятірці лідерів каналів комунікації за охопленням аудиторії, посунувши традиційні медіа-пресу та Інтернет.